Verzenden en retouren
Met liefde pakken we je bestelling zo spoedig mogelijk in om bij je af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mocht je verzending om wat voor reden dan ook vertraging oplopen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.
Mocht er om wat voor reden iets mis zijn, laat het ons weten. We zijn maar een klein bedrijf en zijn daardoor altijd flexibel in een oplossing.
Cadeautje? Laat je bestelling naar een ander adres bezorgen.
Verzendkosten
Alle vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. We proberen altijd een gulde middenweg te vinden in de verzendkosten, want niemand betaald graag verzendkosten ;).
De verzendkosten bedragen:
€3,95 voor bestellingen onder de €50,-, daarna GRATIS.
€6,95 Belgie en Duitsland voor bestellingen onder de €70,-, daarna GRATIS.
LET OP! PostNL stuurt de niet afgehaalde pakketten die bewaard worden op PostNL of Pakje gemak locaties na 7 dagen weer retour.
Helaas moeten we de verzendkosten van het opnieuw sturen in rekening brengen, aangezien wij die ook moeten betalen.
Retouren/ Ruilen
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling van de thee niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.
Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel zijn de kosten voor retour naar de webwinkel voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,55 per pakket. Je krijgt van ons een retouretiket, dat is goedkoper voor je dan zelf een pakketzegel kopen.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Wil je graag retourneren, dan kun je via ons retourportaal een etiket aanmaken. Je mag ook gewoon een mailtje sturen via info@detheeplantage.nl.
Zodra we je pakketje ontvangen hebben zal (een deel van) het orderbedrag naar je worden overgemaakt. Meestal is dat binnen een werkdag gebeurt.
Verzendkosten
Ja dat kan zeker. Omdat ons magazijn niet vanaf de straat bereikbaar is, hebben we een afhaalkast. Zodra je pakketje klaar is ontvang je bericht. Je kunt komen wanneer je wilt, ook buiten de openingstijden. Parkeren kan voor de deur of op de oprit.
Wij zijn dol op cadeautjes. Bij het afrekenen vul je bij de factuurgegevens je eigen gegevens in. Kies voor een ander adres voor het verzenden en vul hier het adres van de gelukkige ontvanger in. Vermeld voor de zekerheid bij de opmerkingen in dat het om een cadeau gaat. Wij doen nooit een pakbon of factuur bij een zending. No worries.
Dat kan natuurlijk ook. Zolang het zakje thee dicht zit kun je het terugsturen. Maak gebruik van bovenstaande knop voor het retour portaal om je etiket te printen. Doe een briefje met je naam en ordernummer in het doosje erbij. Wij zorgen dat het in orde komt.
Helaas wel. We hebben niet veel retouren (gelukkig maar) en anders zouden we deze kosten moeten doorberekenen in de thee. We leggen wel ruim twee euro bij als een kleine pleister.
Ojee, dat vinden we altijd vervelend om te horen. Blijf er niet mee zitten, maar bel of mail ons op info@detheeplantage.nl en we komen er altijd uit.
Dat kan, iedereen heeft zijn eigen smaak. Gelukkig maar. Thee is er om van te genieten en die ervaring willen we jou ook geven. Stuur ons een mailtje op info@detheeplantage.nl en we denken samen met je mee aan een oplossing.
Tja, daar waar gewerkt wordt… En vooral met een soms ietwat chaotisch opper-theevrouwtje. Bel of mail naar info@detheeplantage.nl en we sturen de juiste thee naar je toe. De verkeerde mag je houden of weggeven aan een andere theeliefhebber.
Heb je op werkdagen vòòr 16.00 uur besteld, dan wordt het dezelfde werkdag naar je verstuurd. Meestal heb je het de volgende dag in huis. Mocht je na drie werkdagen niets hebben ontvangen (ook geen mail van ons), laat ons dan iets weten. Check je eerst even bij de buren? De pakketbezorgers zijn soms nogal eens makkelijk uitgevallen.
Helaas hebben wij GEEN ENKELE invloed op de bezorging. Bij klachten spelen we dat graag voor je door aan de betreffende bezorgdienst.