Klachten

Oeps, toch niet helemaal tevreden? Laat het ons ten eerste direct weten. Dat kan door een mailtje te sturen naar info@detheeplantage.nl. 99,99%

Mochten we toch niet tot een oplossing komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Thee is ervoor om van te genieten, niet om over te ergeren. laat ons weten als je niet tevreden bent.

Veel gestelde vragen

Ojee, dat vinden we altijd vervelend om te horen. Blijf er niet mee zitten, maar bel of mail ons op info@detheeplantage.nl en we komen er altijd uit.

Dat kan, iedereen heeft zijn eigen smaak. Gelukkig maar. Thee is er om van te genieten en die ervaring willen we jou ook geven. Stuur ons een mailtje op info@detheeplantage.nl en we denken samen met je mee aan een oplossing.

Tja, daar waar gewerkt wordt… En vooral met een soms ietwat chaotisch opper-theevrouwtje. Bel of mail naar info@detheeplantage.nl en we sturen de juiste thee naar je toe. De verkeerde mag je houden of weggeven aan een andere theeliefhebber.

De waardering van www.butterflypeakopen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 5 reviews.